Despre noi
Romfour oferă servicii complete pe linie de transport internațional.
Operăm curse în 16 țări europene, direct la adresă: Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elveția, Franța, Germania, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Norvegia, Olanda, Polonia, Slovacia, Suedia.
Paleta serviciilor cu caracter internațional include transportul de persoane, colete și auto vehicule pe platformă.
În portofoliul Romfour sunt incluse și servicii auxiliare precum vânzarea de bilete de avion din agențiile companiei sau închirierea de autocare și microbuze pentru deplasări în țară.
Operăm și în sectorul transportului de turiști prin organizarea de excursii pentru grupuri restrânse sau mari de persoane.
www.romfour.com
Călătorii despre noi
18 Sep 2025 Călător -
|
|
|
11 Sep 2025 Călător -
|
Am călătorit im conditii foarte bune. S-a respectat orarul cursei. Personal amabil si profi! Recomand |
|
11 Sep 2025 Călător -
|
Personal profi! Condiții de călătorie excelente. Am ajuns in timpul indicat. |
|
03 Sep 2025 Călător -
|
Din pacate am platit biletul dar nu am calatorit ,din cauza că autobuzul deja plecase si nu mai avea loc.Si am asteptat o ora sa vina.Si vrea sa mi se bage inapoi in cont |
|
02 Sep 2025 Călător -
|
Am calatorit excelent. |
|
29 Aug 2025 Călător -
|
|
|
26 Aug 2025 Călător -
|
Totul foarte bine . |
|
11 Aug 2025 Călător -
|
Excelent. Am ajuns la timpul exact, fără intărziere. Mulțumesc mult... |
|
06 Aug 2025 Călător -
|
|
|
05 Aug 2025 Călător -
|
Mult peste așteptări…civilizat și confortabil. Șoferul de nota zece. |
|
30 Jul 2025 Călător -
|
Am apreciat interiorul mai spațios decât la alte microbuze, curat, șoferul îngrijit și civilizat. |
|
19 Jul 2025 Călător -
|
|
|
15 Jul 2025 Călător -
|
|
|
12 Jul 2025 Călător -
|
Foarte mulțumit, din toate punctele de vedere |
|
05 Jun 2025 Călător -
|
Am luat bilet Budapesta iasi. In Budapesta a trebuit să merg la un peco înafara orașului ( am schimbat 4 autobuze și un uber care a fost echivalentul la 75 de lei), iar în Iași am fost lăsată la gara.Ei spun că te preiau de la adresa până la adresa. Nu s-a întâmplat asta. |
|
02 May 2025 Călător -
|
Moara calu, 3 ore sa stam pe loc?... |
|
02 May 2025 Călător -
|
Foarte rea expierenta am făcut rezervare pentru data de 29 Aprilie din piatra Neamț spre torino am platit biletul pentru Romfour nu m-au sunat nimeni pentru plecare nici nu eram în baza de date. Bileteria iti ia banii pentru plecare dar poate sa fie plin locuriile ori șoferi nu au chef sa vina după tine și te pune pe următoarea cursa fara profisionalism Roumfour am cerut sa mi returneze banii pe bilet fara Romfour și bileteria imi spune cum a fost călătoria și eu nici macar n-am plecat din tara companii de tot…. |
|
16 Jan 2025 Călător -
|
Comportment agresiv din partea soferului am cumpărat bilet doar într-o direcție și cu o singură mașină dar am făcut schimb de autocare trebuia să ajung la ora 1 noaptea și am ajuns la ora 5 |
|
23 Dec 2024 Călător -
|
1) Necatand la modificarile cerute, la plecare soferul tot telefona doar pe persoana care si-a anulat biletul, ci nu pe aceea ramasa sa calatoreasca. 2) In loc sa debarce persoana la hotel Darina situat pe strada Gh.Doja 76 in Targu Mures, domnul sofer a debarcat-o la hotel Darina la Ungheni, la 10 km distanta. 3) In timpul deplasarii domnul sofer totodata reusea sa vizioneze si multe clipuri de tiktok amuzante, numai nu si pentru pasagerii aflati la bord. |
|
14 Nov 2024 Călător -
|
|
|
18 Oct 2024 Călător -
|
Dezamăgitor, îți faci rezervare pt o anumită oră pe care o oferă cei de la Romfur, după care ești sunat să fii disponibil o altă oră pt că șoferul numai atunci poate veni după tine, și ți se mai și spune să faci cumva să fii de găsit la ora la care spune șoferul. Dacă nu asta e biletul e plătit ei pleacă mai departe |
|
26 Aug 2024 Călător -
|
Deplorabil,a trebuit sa platesc soferului de microbuz care m-a luat din Antwerp 20 €la solicitarea acestuia?! Ora trimisa de dumevostra nu a corespuns cu ora sosirii in Olanda 12,55versus 23,45!? Schimbat ce trei ori mijlocul de transport,sovereign neprofesionisti.etc. |
|
26 Jul 2024 Călător -
|
O problema la reglarea orară... Pe bilet am avut plecare la 9.15 dar de fapt era 21.15... Vă rog remediați problema pentru a nu renunța la această firmă de transport persoane
Mulțumesc Raspuns Romfour: Bună seara! Vă mulțumim pentru ca ne-ați împărtășit experiența dumneavoastră, alături de noi. Vom verifica, de asemenea, informațiile pe care ni le-ați transmis și le vom corecta. Cu respect, Echipa Romfour! |
|
14 Jun 2024 Călător -
|
Nu le tare pasa la soferi daca ii rogi anumite lucruri simple, precum ar fi un hotspot mobil sau anumite directii, numa daca e ceva grav, gen conditii de sanatate. In rest daca esti nou venit si nu tare te descurci, nu au de gand sa te ajute, dar in rest a fost ok. Daca nu era pretul bun nu as fi calatorit cu voi. Raspuns Romfour: Bună seara! Vă mulțumim pentru ca ne-ați transmis aceste amănunte. Vom avea în vedere informațiile comunicate cu privire la comportamentul șoferilor. Ne dorim să aveți o experiență cat mai plăcută pe toată durata transportului, de aceea vom lua măsurile necesare în acest sens. Cu respect, Echipa Romfour! |
|
25 May 2024 Călător -
|
Raspuns Romfour: Bună seara, Mulțumim pentru notele oferite. Ne străduim să vă oferim cele mai bune servicii. Vă stăm la dispoziție pentru a ne povesti experiența avută cu noi la adresa andrei.munteanu@romfour-tur.ro |
|